CIEKAWE PRZYPADKI TYTUSA LIWIUSZA

Gra prowadzi odkrywców szlakiem niezwykłych doświadczeń i odkryć XVII-wiecznego naukowca z dworu króla Jan Kazimierza. Na starcie uczestnicy gry otrzymują od Tytusa Burattiniego polecenie zdobycia niezbędnych materiałów do przygotowania niezwykłego projektu pierwszej aerodyny- „Latającego Smoka”. Uczniowie przemierzając okolice Krakowskiego Przedmieścia i Parku Saskiego będą mieli za zadania, posługując się mapą i kompasem, odnaleźć pomocników mistrza Tytusa, którzy polecą im wykonać różnego rodzaju zadania. Do zadań tych będą należały: zdobycie i przetłumaczenie z języka obcego „Traktatu o siłach wiatru”, alchemiczne doświadczenie ze zmianą stanu skupienia cieczy czy zdobycie materiałów na skrzydła latającej machiny. Uczestnicy gry poznają historię Warszawy i życie codzienne mieszkańców miasta w XVII wieku oraz, przez szereg zabawnych doświadczeń, prawa rządzące światem przyrody. Czas trwania: około trzech godzin.